Adele

Adele, som bara är 21år gammal har fått mycket kritik för sin kroppsform, vilket jag finner så himla underligt.. Hon sjunger som en gudinna, varför ska hennes kropp spela så stor roll när det handlar om musiken? Kan någon förklara för mig hur musiken blir bättre om hon går ner i vikt? Nu är hon vacker som en dag, men även om hon inte var det.. Vem bryr sig?!

”People are starting to go on about my weight but I’m not going to change my size because they don’t like the way I look. They can f**k off. My favourite way to relax is to get a pizza or curry and get lots of beer round my house. I also love Malaysian food. My weakness is alcohol.” Adele

You tell em! Mina två favoriter på nya plattan 21 är Rolling In The Deep och Set Fire To The Rain, vilka ger mig rysningar över hela kroppen.

Adele – Min nya tjejcrush.



One thought on “Adele

  1. Jag vet inte hur många gånger jag googlat Adele-bilder. Hon inte bara sjunger bra, hon är vacker som få! PS. Roligt du uppdaterar bloggen. Jag följer den slaviskt. Mjau!

Kommentera

