Ootd

Idag skulle jag till tandläkaren, vilket jag verkligen avskyr! Även om jag är försäkrad så tycker jag ovissheten och möjligheten av att de ska borra i mina tänder är outhärdlig… Den rosa Inclusivekjolen fick följa med som stöd och inte mindre än tre personer sa att den var alldeles bedårande! Varav en till och med trodde att jag skulle på fin fest.. Så givetvis kände jag mig dösnygg när jag kom hem och plåtade mig själv för glatta livet…

Det gick för övrigt bra hos tandläkaren, inga hål och jag slipper gå dit på ett helt år.. Hurra!

Kjol – Hm Inclusive, Topp – Hm BiB, Strumpbyxor – Kappahl, Kavaj – Second hand.



5 thoughts on “Ootd

  1. Oh my golly! Jag blir så glad av att se på dig. Du är vansinnigt söt. Kläderna var inte illa de heller. Var har du köpt kavajen? Det ser lite ut som om du fått tag i överdelen till mina second-handfyndade byxor nämligen😀

Kommentera

