Långledigheten slutar nu!

Den lilla helgpausen mynnade visst ut i en MÅNADSPAUS?! Si så gick det.. Har dock fått massor av annat gjort i skolan och lyckats införskaffa oförskämt mycket kläder efter att jag fått påskpresent (läs pengar) av både mamma och farmor.. Jag var i total glädjechock, FÅR MAN PENGAR PÅ PÅSKEN?? SEN NÄR?? Helt övertygad om att detta aldrig hänt förut.. Har jag verkligen klagat så mycket på min självförvållade fattigdom att familjen får ångest när de köper dyra ostar och måste kompensera genom att ge studentkyrkråttan cash?

Såg att jag senast (en månad sen) lovat att visa klänningen jag hittade på myrorna.. Nu har jag bara lite halvbra bilder, men de får duga! Här med smalt svart skärp från La Redoute och en secondhandkavaj. På sista bilden försöker jag se cool ut, men lyckas se väldigt olycklig ut istället.. Men jag känner att det blir så roligt så att det måste visas upp😉

Kommentera

