Vanliga dagar och randiga fynd

Min helg var totalt ointressant, städade och rensade garderober, tvättade tvätt och pluggade.. Blev utöver det tvångsinsatt på ett dödslångt parti Trivial Pursuit av karln också.. Jag vann efter Sudden Death. Ha!

Måndagen spenderades på föreläsning och en sväng förbi myrorna i Ropsten här i Stockholm. Otroligt välsorterad megastor butik över tre våningar och det är inte helt lätt att slita sig därifrån! Priserna beror helt på objekt – en pocket kostar humana tio kr medan en snygg herrock kan kosta 700 spänn. På klädavdelningen har de ungefär en hängare med ”större storlekar” men skit i den och gå på resten av  kläderna istället, jag lyckades hitta en jättefin snedrandig långklänning i svart på ett helt annat ställe som passade utmärkt! Bild kommer i veckan.

 

Och ett stort grattis till Amanda på Fat&Furious som vann 500 pund i Asostävlingen som pågår just nu på facebook!! Jag blev .. Eh… Smått avundsjuk och satte ihop min egen drömkorg, nu ska jag bara komma på hur jag ska finansiera eländet!

 

 

Kommentera

