Vi konverserar

 

Jag – Alla serier har uppehåll nu…

Kompis – Men se den där nya ”C” då?

Jag – Vad handlar den om?

Kompis – En kvinna som kämpar mot cancer

Jag – O.o …… Blir hon vampyr?

Kompis – Eeh.. Nej?

Jag – Häxa då?

Kompis – Nope..

Jag – Troll, änglar, demoner?… En hustomte i alla fall?  Oh oh! Jag vet, hon befinner sig mellan liv och död och kan nu se spöken?!

Kompis – ……nja….Alltså det är inget övernaturligt i serien.

Jag – ……………………….O.o ………….Vilken skitserie!! De kunde ju åtminstone kostat på sig lite änglar eller något!

6 thoughts on “

  1. Har du sett Sanctuary? Sjukt nice serie med massa övernaturligt! Den räddade mig från att dö av abstinens när jag kollat genom alla avsnitt av Supernatural som då fanns att se…

Kommentera

