Wuhu rabatt ”nu känns det som jag tjänat pengar även fast jag slösat bort dem”

Av någon underlig anledning har jag gått och suktat efter ett par jeans de senaste månaderna (jag går annars ALLTID i klänning och kjol), förmodligen beroende på den fantastiske bloggaren Dee på The Merry Traveller som ständigt visar upp sig i jeansoutfits. Jag hittade i alla fall ett par som satt som gjutna (förutom längd som vanligt) på Hm BiB för 399kr.. Men 400 spänn svider rejält i studentplånboken, men nu lyckades jag hitta en ny ”25% rabatt på en vara” på HM.. WUHU! (8964) rabatt.se Jag kombinerade rabatten med koden 1304 som ger 50kr extra i rabatt så byxorna kostade mig istället 250kr^^

Nu har jag alltså anledning till att köpa toppar också! Moahahahahahahahaha!

One thought on “Wuhu rabatt ”nu känns det som jag tjänat pengar även fast jag slösat bort dem”

Kommentera

