ootd

Oversizeklänning från Asos som just nu finns ute på rean för 14 pund! världens skönaste med jättefin drapering, rekommenderar! Kavaj, väska och sjal är secondhand, halsband från tradera, leggings från Indiska och mormorskängorna fick jag av mamma förra helgen. Jag blev hur glad som helst! Man blir ju lite skeptisk när någon säger ”jag har köpt skor till dig”..

– Oj oj oj vad kommer detta vara nu och kommer de ens vara min stil eller min storlek? Men som ett mirakel sitter de som gjutna och är nästan identiska med de mormorskängor som för ett par veckor sedan åkte till himlen. Antingen ett mirakel eller så känner morsan mig så bra.

Kommentera

