Dagens shopping

Ja, det var ju tänkt att jag skulle ut och köpa leggings idag.. Men eftersom leggings är ungefär lika kul som att köpa strumpor så blir det gärna framskjutet, bortskjutet och på alla sätt bortglömt. Istället hittade jag ett par röda skor i en secondhandbutik för 30kr och en tunika från Lindex Generous för 99kr som jag matchat med ett skärp och ett par glasögon jag köpte förra helgen. Egentligen så är tunikan en tröja jag köpt en storlek större än vanligt, men allvarligt talat är den ganska kort ändå… Nu på våren fungerar det bra med svarta strumpbyxor under, men till sommaren får jag nog inhandla ett par schyssta jeansshorts eller dylikt för annars vågar jag nog mig inte ut i denna skönhet!

Tunika – Lindex 99kr

Skor – Secondhand 30 kr

Skärp – Cubus 39 kr

Solglasögon – Hm 59kr

Alltså en outfit för under 250 spänn, riktig budget! Hör ni det Elle!! Outfit under 1500kr är fan inte budget!!

Kommentera

