Trendoraklet slår till igen!

Jag älskar att bodyn som jag sågade och tänkte = reahylla har sålt slut flera gånger om i de små storlekarna och även i vissa av de större storlekarna. Detta är tydligen ett plagg så magiskt, så mångfunktionellt att jag helt enkelt inte förstår mig på det.

Blommigt med blå leopardmönster, konstigt tänker jag… Tjusigt tycker alla andra och klickar hem plagget jag inte vet hur man använder.. Eller vart.

Klänningarna hade jag i alla fall rätt om men vem hade inte det. Pennkjolen verkar ha klickats hem men skickas tillbaka av de flesta, jag är i varje fall kanske Sveriges minst träffsäkra trendorakel. Men det är okej, det betyder i alla fall att ingen köper de plagg jag vill ha (i teorin). Jag påverkas i alla fall inte av vad alla andra vill ha minsann! ..

(Undra om man ska klicka hem bodyn ändå…)

Kommentera

