The Peach Keeper

Yes! Idag kommer The Peach Keeper ut av käraste författaren Sarah Addison Allen, som även skrivit The Sugar Queen, Garden Spells och The Girl Who Chased The Moon. Det här är en av mina absoluta favoritförfattare och jag har väntat ett år på den här boken!

Som titlarna antyder så innehåller böckerna ett visst mått av det magiska slaget, vad sägs som äpplen som berättar om ditt livs största händelse eller böcker som poppar upp när du behöver dem? Mysfaktorn är skyhög i dessa böcker och om man funderar på att börja läsa dem, så skulle jag rekommendera att börja med Garden Spells, min personliga favorit😉 Den har även översatts och heter på svenska ”förbjuden frukt” – hemsk översättning egentligen, låter helt missvisande som en harlequinnovell..

Personligen får jag vänta tills på fredag då csn trillar in så jag kan klicka hem boken. Finns på adlibris för 169kr eller på amazon från cirka 14 dollar

 

 

Kommentera

