Andra bloggare och deras hämmande effekt

Okej.. Så jag läser typ tusen bloggar varje dag.. Eller kanske 50 stycken.. Hur som haver en himla massans bloggar i alla fall.. Och alla är så.. jävla.. FAN! Alla äter fantastiska nyttiga frukostar med bär från de andalusiska bergstopparna med perfekt kokt ägg på små söta brickor som de köpt inne på en pittoresk affär i en liten fransk landsby, hittat på mormors vind eller dylik plats jag inte kan komma till. De hänger retroklänningar på väggarna och äter alltid ute, alltid fiskrätter och aldrig kebab. Och utifall de äter hemma så har de bakat sitt eget jävla bröd och har förmodligen byggt ihop ugnen själva också.

Jag ser då aldrig bilder på överbliven pizza till frukost?! Inga outfitbilder på mysbyxorna och den trasiga sweetshirttröjan jag vet att ni hasar omkring i. Och jag vägrar tro på att ni går i högklackat hemma.

Det måste i alla fall vara jättejobbigt att alltid fota sin frukost.

Så vart är alla bilder på mig i mysbyxor? Och alla bilder på min normala frukost. Let’s face it, det är allt som oftast automatkaffe…

Men hallå, hur kul blogg skulle det vara.. Mysbyxor.. Automatkaffe… Det går ju inte alls..

7 thoughts on “Andra bloggare och deras hämmande effekt

  1. Ahahaha, så jäkla bra skrivet!😀
    De har bloggar med stilleben, shit vad jobbigt att tänka på att det ska se konstnärligt och drömskt ut hela tiden. Jag kan nästan tänka mig vilka bloggar det är du läser- de låter snarlikt några av dom jag läser =)

    • Ja förmodligen sitter vi alla och läser ångest på samma bloggar^^ Men det kan ju inte se sådär drömskt och vackert ut.. Måste vara kameran.. Ja en speciell funktion på kameran som trollar fram stringhyllor med strössel i.

  2. *skrattar högt *
    På pricken !
    Tror att jag ska ta kort när jag har brax med gällivarehäng, noppiga gröna jägarströmpor och glufsar i mig kycklingvingar🙂

  3. Ping: Under ytan med en robust dam

Kommentera

