Rosa Inclusive kjolen

Här har ni den, direkt ur påsen, som ni ser borde den strykas men jag är helnöjd!

Den motsvarar förväntningarna och är enligt mig en 52:a korrekt enligt storlek. Men om har väldigt smal midja i förhållande till resterande storlek på kroppen kan man ta en storlek mindre. I och med att den har väldigt mycket vidd i kjolen behöver man bara ta hänsyn till midjemåttet.

Sen kan det vara bra att veta att den är delvis transparant, trots underkjol så man får nog välja underkläder noga om man inte tänkt ha leggings/strumpbyxor under. Angående längd som en del varit oroliga över så var det i alla fall inget problem för mig, som ni ser sitter den i princip under min byst och går ner till knäna, men eftersom jag är ganska kort (1,59cm) så blir ni nog mer tillfredsställda av längden vilket var 58cm i stl 52.

Toppen var ett spontanköp också från HM som finns just nu på Hm BiB för 99kr (eller 149kr.. Jag kommer inte riktigt ihåg)

 

 

 

4 thoughts on “Rosa Inclusive kjolen

  1. ser jättefin ut, bra att den inte var för kort heller. toppen har jag också gått och klämt på ca en miljard gånger, så fint mimmi pigg:aktig.

Kommentera

