Hm-Kavajen

Jag tror jag skrivit två inlägg om denna kavaj, den som jag trodde skulle förändra mitt liv.. Men som visade sig vara ofin och blä!

 

MEN efter att jag sett två andra bloggare skriva om den och ÄLSKAT den så var jag tvungen att prova den en gång till.. Och problemet var att jag valt för stor storlek.. Dock tycker jag fortfarande att den är skum i storlek, den ökar nämligen i princip bara över byst när man går upp i storlek.. Är inte det mysko så sig..

Men i alla fall. Jag tog två storlekar under min normala och då blev det okej, men bara okej för då satt den tight under bysten. Det handlar alltså om att min ratio byst midja inte stämmer överens med BiB. Så antingen för stor vid byst eller för liten vid magen.

Synd, för jag gillar verkligen modellen.

 

 

 

 

Kommentera

