Hur ska jag nu se bohemisk och avslappnad ut?

I vår hade jag tänkt anamma den nya ”enkla” stilen och strosa omkring i denna kjol i bomull från HM med ett par sandaler och en plain enfärgad tröja.. Men icke. Kjolhelvetet har tagit slut i stl XL i alla fyra färger (svart, grå, ljusrosa och vit). Den är för övrigt bara slut i Xl varav jag tror fler tjockistjejer än jag har gått omkring med samma tanke. Freud och Jung skulle haft en field day med deras tankar om det ”kollektiva undermedvetna”.

 

Okej, vem har köpt den i grått storlek XL och tyckte att den var jätteful och vill nu sälja den vidare till mig?! Har kollat runt på andra sidor men har bara sett liknande kjol i andra tyger och jag ville specifikt ha den i mjuk och skön bomull.

Om någon sett den kan ni ju tipsa!

 

 

 

2 thoughts on “Hur ska jag nu se bohemisk och avslappnad ut?

  1. Sjukt jobbigt men kl 05.30-06.30 så uppdaterar H&M sin webbis med returnerade varor och på så sätt så kan den komma in då. Så om du orkar (jag brukar alltid somna precis innan, och missa mina varor) så surfa in då!🙂

Kommentera

