En snårig labyrint av heminredning

Ja givetvis talar jag om IKEA, världens största IKEA i kungens kurva i södra Stockholm – Labyrinten utan utgång. Man vandrar genom de snåriga gångarna och försöker undvika att bli påkörd av barnvagnar, kundvagnar och lastvagnar, samtidigt som man faktiskt försöker hitta det där man var ute efter från början…

När man kommer ut är man i chocktillstånd och personligen kände jag mig smått antastad..

Fick i alla fall med lite ramar och den ultimata fotpallen som nu residerar under min datastol! Den var ett jävla helvete att bygga ihop och efter pustande och frustande bad jag Adam om hjälp… Jag tycker om att klara mig själv, men varför inte utnyttja honom nu när han ändå är där..

Förstår ni hur bekväm jag är som aktivt åker till IKEA för att köpa fotpall till datastolen.. Helst skulle man ju ha någon slags fåtölj istället för datastol… Det får bli nästa projekt.

 

Kommentera

