Tillbaka… Med asoskläder på köpet.

Har haft  så mycket att göra de senaste dagarna att bloggen lämnats helt död.. Hemtenta, salstenta och uppsats.. Man kan ju få hjärnblödning för mindre😉

MEN har fått paket! Var helt hundra på att det skulle vara från evans eftersom jag beställde i mitten av december men icke.. Paketet var från Asos, kläder jag beställt för mindre än två veckor sen. En kjol, en tröja och en klänning.

Klänningen satt illa, som en fyrkant, kunde inte räddas med skärp så den åker tillbaka. Men kjolen och tröjan är jag hur nöjd med som helst!

Men bilderna.. Jag förstår inte hela ”ta bild på mig själv grejen” så föreställ er mig placera den sopiga mobilkameran på byrån i sovrummet, springa iväg för att placera mig innan den tar bilden och sen ta en miljon bilder varav jag raderade ungefär allihopa. Jag såg ju för tusan inte helt klok ut O.o

Efter en halv miljon bilder insåg jag att jag inte stod tillräckligt högt upp och står därför på resterande bilder och vinglar på en pall – Ställa in kamera – springa och försöka balansera på pallen – inta grym pose = se ut som ett jäkla fån.

Så bästa bilden på kjolen blev nog den första jag tog… Utan pall.

Kjolen lär bli ett av garderobens favoritplagg – Vilken tröja som helst + kjol = snygg outfit.

Tröjan ser ut och vara in och ut, men jag antar att insidan ska synas? Jag tog bort storlekslappen så jag kan ha vända på den hur som haver. Kommer nog också bli en favorit i garderoben.. Speciellt eftersom min vanliga favorittröja tvättades av karln och sedan fick den ligga fuktig i tvättpåsen och luktar nu blöt hund. Jättetacksam att han tvättar.. Men jag hoppas verkligen lukten går bort i nästa tvätt^^.

Hej och hå tack ändå!

 

 

 

11 thoughts on “Tillbaka… Med asoskläder på köpet.

  1. HUR fint som helst! jag måste ha den där kjolen, nu har jag sett den på både lulu och dig och den är så snygg på er båda.

  2. Den kjolen är så comfy, och snygg! Jättefin på dig =)
    Har också spanat in den koftan, ångrar nu att jag inte köpt den. Om den finns kvar kanske jag beställer en till mig- till vårkanten lär den vara fin med skärp i midjan, eller ha den på sommarnätter när man är ute😀

  3. Men åh så snygg den där kjolen sitter på dig! Jag är också sugen på att beställa den men blir så osäker på storleken, vilken storlek tog du?

    • Jag tog stl 24 men då var den lite lös i midjan. Men hade jag tagit 22 hade den suttit för tajt kring magen så det beror ju på lite hur man är byggd. Den har i alla fall inbyggd stretch så den ger sig när man sitter ner etc. Hur skön som helst!

  4. Tack, då ska jag nog försöka mig på en beställning nu. Fick precis ett mail om gratis frakt så det blir ju en rätt överkomlig summa för en så snygg kjol!

Kommentera

