Den personliga kokboken

Satt och pysslade med den för ett par dagar sen, skulle skriva in ett brödrecept (läs skamlöst tjuva det från karlns anteckningsbok och claima det som mitt eget), men som vanligt ramlar alla recept jag klippt ur från tidningar ur boken och jag var tvungen att klistra fast ett par!

Egentligen har jag inte provat många av de recept som finns i boken.. Förutom just de som är skrivna för hand.. Så om ni någon gång råkar hitta min personliga kokbok så är favoriterna slarvigt skrivna för hand och har förmodligen matfläckar på bladen.

I bakgrunden ser ni receptet jag snodde🙂 – Egentligen helt onödigt att skriva ner det.. För jag föredrar ju brödet när någon annan bakar det.. hö hö.

Kommentera

