HM-köpen

Köpte två plagg från HM:s nya kollektion. Kavajen från BiB i stl 52 (399kr) och en gul klänning i XL från vanliga kollektionen (129kr). Plaggen kom i förra veckan men tråkigt nog åker de båda tillbaka! Kavajen som jag hade riktiga planer för såg inte alls ut som på bilden.. Den är rak, har axelvaddar och är allmänt superful. Tänk er servicepersonal på finlandsbåten… Så såg den ut.. Jag provade den faktiskt flera gånger.. Ni vet.. Ungefär som när man klickar igenom ALLA kanaler på tv:n flera gånger i hopp om att ett fantastiskt program ska dyka upp. Det brukar det inte göra och inte heller blev kavajen snyggare för att jag provade den 5 gånger.. Utöver det så var den ENORMT stor i bysten.. Jättebra för alla med stor byst men jag har ändå ganska stora bröst.. Men se det räckte visst inte denna gång^^

Klänningen.. Ja den såg ut som på bilden. Empireskuren med väldigt djup urringning.. Så att hela bh:n syntes… Sen försvann midjan också.. Vet inte vad jag hade trott egentligen, borde ju förstått det med tanke på hur den ser ut på bilden.. Men jag kunde inte låta bli! 129kr – Helt oemotståndligt. Någonstans trodde jag nog att ett skärp skulle rädda hela situationen men det såg jätteknasigt ut.

Men! Bakom molnen finns solen och jag får ju faktiskt tillbaka pengarna, jag fick shoppingrushen utan att betala😉

Och beröm till BiB-modellen – Hon får verkligen kavajskräpet att se kungligt ut.

6 thoughts on “HM-köpen

  1. Jag som väntar med spänning på just den kavajen. Var ju SÅ snygg på bilen… Tänkte att nu har de äntligen lyckats gör något riktigt snyggt =(

Kommentera

