Brittiska postproblem och Asosrea

Ifall ni liksom mig beställt något från England så kommer det till stor glädje att posten nu äntligen fungerar som det ska igen. Tydligen har det förutom snöovädret varit totalt kaos under jul och nyår så vi får nog vänta några veckor extra på att de reder ut det hela!

Men strunt samma, jag beställde 3 ytterligare plagg från Asos Curve nu när reat ner massor av plagg ytterligare!

Jag har suktat efter den där cardigantröjan ett tag nu… Och äntligen nådde den min plånboksnivå😉 Sen får vi se om jag passar i limegul klänning O.o Men vadå man måste ju chansa.. Och allvarligt talat passar jag absolut inte i svart, vilket var det andra alternativet.. Och så en kjol.. Efter ha sett massor av bloggare vara jättesnygga i kjol med instoppat linne/tröja under så måste jag ju prova.. Vara lite modig..

Åh så fjantigt!.. Min version av att vara modig är att våga ha en kjol på sig. I den här takten vågar jag bungy jympa.. Åh låt se.. Kanske år 2345…

2 thoughts on “Brittiska postproblem och Asosrea

  1. Ja jag har ju ingen koll😀 Första gången jag beställer och vet inte hur lång tid det tar i vanliga fall. Men visst har jag också hört att dom har haft problem med posten nu på senaste. Vädret eller ?

    Spännande med fler paket:D Nu när min oskuld är tagen så lär jag ju börja shoppa mer där haha.
    Tror bara det är inom UK man kan göra retur, annars kan man ju alltid lägga ut och sälja vidare?! Jag är mest osäker på jackan, skulle jag tagit en strlk större?? Koftan vet jag kommer passa då den verka ha vart stor i strlk, en tjejs blogg jag följer blev besviken på sin då den blev för stor fast hon beställde i sin vanliga storlek. Vi får hålla tummarna att allt passar!!

    • Vilken besvikelse om det inte passar O.o Köpte en asosklänning i min storlek förra månaden vilken var som en säck… SUCK! Den blev prompto omsåld. Inte bara vädret som strulat utan även postkontoren i allmänhet, för lite personal i samband med att inget kunnat skickas ut pga. vädret har gjort KAOS med kontoren^^

Kommentera

