Rabatter

Som ständigt pank student måste man ju ta till alla knep i handboken och numera använder jag mig av kära google innan varje internetköp.

Kampanjjakt och rabatt.se är mina favoriter med enkel utformning och lätt och leta reda på de olika företagen man är ute efter.  Ikväll var jag specifikt ute efter en HM rabatt för jag ville verkligen ha den nya kavajen i BiB kollektionen! Förutom Skärpet är det de enda plagget jag gillar.. Resten är total katastrof som vanligt.. Men ja 400 kr är en stor kaka av csnpengen, men jag hittade en 25% på en vara så det blev ”bara” 300 kr🙂

Koden var för övrigt    8964

Fanns även en 50kr rabatt jag också använde på resten av beställningen (skärpet) Kod: 1304

2 thoughts on “Rabatter

  1. Tack för tipsen. Handlar lite då och då på nätet men aldrig tänkt på att man kan hitta rabatterbjudanden bara man letar lite : )

Kommentera

