Kappahlkrasch

Tydligen går det inte alls bra för kappahl, enligt DN

Vd Christian W Jansson kommenterar ”Vi kan väsentligt bättre och vi förbereder åtgärder för att återta vår position på modemarknaden” … Ja vad ska man säga.. Vet ni vad jag tror problemet är… Att alla era kläder ser ut ungefär såhär…

Och förutom ert problem med att ni inte ändrat designen på era kläder på tio år så har ni heller ingen internetbutik?! Det verkar ju faktiskt helt sinnessjukt dåligt att ett stort företag som kappahl inte skulle utnyttja internet. Personligen gör jag nog mest klädköp numera just på nätet. Sen är ni ganska dyra också. Och ni vet vidare INTE vad REA betyder.  När något är reat vill jag ha plagget för åtminstone halva priset. Att sänka ett plagg från 449 till 379… Det är inte rea..

 

Så varför inte anställa mig som konsulent? Jag skulle vara bra för affärerna😉

 

Kommentera

