3 av varje

3 TV-program jag kollar på

Greys Anatomy
True Blood
The Vampire Diaries (om det fanns fler vampyrprogram skulle den in på listan före greys anatomy). Jag älskar vampyrer, kan inte hjälpa det. Inombords är jag 14 år och läser Anne Rice.

3 saker jag har gjort idag

Stått på lokala gallerian i en timme med karln och valt gardiner. Han surade massor och ville ha både guld och lila. Jag var tvungen att smälta färgerna för vanligtvis fegar jag ur och kör different shades of pale..

Möblerade om i sovrummet.. Eh.. Okej Adam möblerade.. Jag låg i sängen medan han flyttade sängen, nämnde jag att jag precis vaknat?

Väntade på bussen (SL) i en jävla timme. DÖ SL DÖ!

3 saker jag längtar efter

Att vara klar med studerandet, ha ett riktigt jobb och kunna spara pengar.
Att svenska butiker ska ta in bättre plussizekläder, de ligger fan efter!
Våren, våren, våren och åter våren. Vinter är inte min grej, jag trillar, ramlar, fryser och gnäller.

3 saker på min önskelista
En bra kamera
Vår
En symaskin (Så jag kan sy upp alla kläder som inte är gjorda för 159 cm. Dvs. Alla)

3 saker att hata

Jag är för lat för att hata, eller så har jag helt enkelt inte koncentrationsspannet för det, tar för mycket energi.

3 måsten för en hårdrockare

Hm… Långt hår som behöver klippas och absolut aldrig fått balsam.
Sena nätter.
Billig öl.

Jag vill skicka vidare utmaningen till:

Alla som vill göra den, länka till inlägget så jag kan få läsa era svar!😀 (diddo)

Kommentera

