Vart är potatisen?!

Jag kan inte blogga om mode, för jag vet alltid allting sist. Jag kan inte blogga om bakning för min man har fått den dumma idén att äta kolhydratfri mat.  Jag vill by the way slap him hard in the face. Jag orkar inte laga egen mat, så jag äter också av den kolhydratfria maten.  Jag har ont i huvudet och är förstoppad. Det är fan inte naturligt att inte äta kolhydrater! Nu tar jag en glass… Och imorgon tänker jag gå och köpa chips.. Och dipp.. Och läsk!

Politikbloggar, matbloggar, modebloggar, im so fab-bloggar. Och så min blogg.  Som jag skriver på en gång i månaden. Om ingenting specifikt alls.

Så.. Kanske kan det vara en blogg om allt möjligt?

Jag blev lite galen idag och köpte 6 stycken nagellack, även fast jag hade 300 kr kvar på kontot. Men det är sånt jag gör. .. Ibland..

Kommentera

