Gifta sig gör ju bara gamlingar

Jag ska byta efternamn, tänkte att det var lika bra att döpa bloggen till det nya namnet. .. Så varför? Jag ska gifta mig.. Och det är inget äckligt krafs med att jag ska byta till hans efternamn, vi valde helt enkelt ett nytt efternamn. Which is like awesome! Men det känns ju lite konstigt. Jag är ju bara 24. Och även om jag kanske är världens äldsta 24-åring så känns det väldigt avlägset.. Gifta sig.. Sånt gör ju bara de som är äldre? Eller.. snarare.. Sånt gör ju bara folk som har vuxit upp, som känner sig själva och bla. bla. bla. Min morsa tycker också att det är lite coolt, för jag ska alltså inte bara gifta mig pang boom i stadshuset utan jag har tom. fixat en bröllopsmiddag och allt det där.. Fast allvarligt talat så önskar jag ju nu att jag struntat i den biten, gift mig i stadshuset och käkat mat på någon restaurang efteråt. Smidigt och billigt framförallt.

One thought on “Gifta sig gör ju bara gamlingar

Kommentera

